אקסים

להיות איתם בקשר? או לא? ואם כן אז כמה? איזו שאלה מעצבנת
לכו תתווכחו עם הדבר הזה שנקרא אקס מיתולוגי. ואתם עוד תשאלו את עצמכם במה כיבינמאט חטאתם שמגיע לכם העונש הזה. גם אם לכם יש מישהו\י כזה\ו זה בכלל לא עוזר כשלצד השני יש קשר עם עבר כזה. של אקס שלשניכם יש עבר, סודות ופינות שגלויות רק בינכם.
אז מה נשארים איתם בקשר או לא? כמה נדוש אבל כל מקרה לגופו
אתה סומך על עצמך שלא תגלוש לעניינים אינטימיים? גם בשיחת טלפון? תלוי מי אתה ומי האקס שהיה לצידך, תלוי אם אתה חזק לא להתקשר דווקא שיש מריבה אצלך בנישואים
מצד שני למה בכלל לוותר? למה לוותר או לגרום לצד השני לוותר על חברות\ידידות עם בן אדם? באיזו זכות? אם זה לא פוגע והסיבה העיקרית היא קינאה... מה פתאום להפסיק קשר כזה.
אב, בואו נהיה אמיתיים, כל שמירה על קשר כזה טומנת תחתיה סכנה לקשר הנישואים. אין מה לעשות. יכול להיות שאתם או בן\ת הזוג צריכם את זה כדי לשמור על מתח מסויים, אבל זו לא הדרך לעשות את זה.
בקיצור אפשר להישאר בקשר אבל להישאר חזקים ולא לסמוך אחד על השני.
אפשרי?

1 comment:

גברי said...

הרגישות,העוצמה,הנסיון והיכולת במסאזים.
0522958156 ‬www.vipmassage.co.il
לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.לאנשים שאוהבים מסאזים ארוכים.
תשומת לב יחס אישי ואוזן קשבת.
*פינוקים וחויה בסדנאות מסאז זוגי-לפנק ולהתפנק לתת ולקבל להרגיש ולהתרגש
כמתנה,יום נישואים,יום הולדת ולחיזוק ושידוג הקשר הזוגי-לתקשר דרך הידיים ומגע מתוך מודעות,נתינה ואהבה.הסדנאות מפגש חד פעמי של כ 3.5-4 שעות.
מסאזים
*לארועים.
*בטבע.
*אישיים.
*זוגיים.
*חוייתיים.
*בשיתוף בן הזוג.
*לצמיחה אישית ופתיחות גוף נפש.
מטפל ואומן במסאז(s.m) ב- 7 טכניקות רפואיות וכלליות.(צרפתי,שוודי,סיני,הוואי,תאילנדי,משולב,אבנים חמות,מוקסות סיניות,כוסות רוח,רייקי)לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,כיף,הנאה ופינוק.
בוגר:מדיסין,מאסטר ושלוס.
תלמיד-זן,בודהיזם וטנטרה.
*מיקום בראשון לציון עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית